Efektīva uzņēmuma komunikācija – tā ir stratēģiska un pārdomāta attiecību veidošana ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, kas palīdz sekmīgi sasniegt biznesa mērķus un pavērt jaunus sadarbības apvāršņus. Ņemot vērā COVID-19 pandēmijas radītos ierobežojumus, izmaiņas pircēju paradumos un tirgus iespējās visā pasaulē, uzņēmumu klātesamība un aktīva komunikācija ir vēl svarīgāka nekā iepriekš. Tāpēc aicinām piedalīties tiešsaistes meistarklasē kopā ar satura stratēģi Ievu Drāznieci un uzzināt par efektīvas digitālās komunikācijas veidošanas pamatprincipiem, kā arī dzirdēt ieteikumus stratēģiskai LinkedIn kanāla izmantošanai, kas daudziem eksportētājiem vēl ir neatklāts uzņēmējdarbības attīstības un jaunu partneru piesaistes avots. 11. februārī, plkst. 9.30 – 11.30, Tiešsaistē, “Zoom” platformā PIETEIKTIES Pasākums tiks veidots kā strukturēta un dinamiska saruna, veicinot dalībnieku iesaisti un aicinot paust pieredzi, piedalīties uzdevumos, uzdot aktuālos jautājumus un diskutēt. Meistarklase ir sadalīta divās daļās, apskatot šādas tēmas: Efektīva digitālā komunikācija: komunikācijas aktualitāte COVID-19 apstākļos; reputācijas loma klientu lojalitātes veicināšanā; dabiskā un reklāmas satura nozīme; kanālu dažādība un iespējas, komunikācijas stratēģijas pamatprincipi; LinkedIn kanāla loma biznesa attīstībā: biznesa attiecību veidošana ar LinkedIn; dabiskais saturs, reklāma un algoritms; personīgā un profesionālā zīmola izveide un biznesa instrumenti. Meistarklases vadītāja – Ieva Drāzniece